Supa crema de SPARANGHEL

6:14 AM

E sezonul sparanghelului! Yupiii! Ador aceasta planta, e atat de buna si are atatea calitati! Este detoxifianta, are calitati anti-imbatranire datorita antioxidantilor, ba e chiar si afrodisiaca! :)

Asa ca ieri am luat un snop de sparanghel de la Mega Image si am gatit aceasta supa crema delicioasa! Am sa scriu acum reteta, iar pe viitor o sa postez o reteta in imagini. Imi pare rau acum ca nu am facut-o deja, dar data viitoare o sa existe si poze. Promit!

Deci, sa trecem la RETETA!

Ingrediente:
o legatura de sparanghel
o ceapa medie
400 ml de supa de pui (sau legume, cum am folosit eu)
1/2 de pahar de iaurt 0% sau maxim 2% grasime
ulei masline
sare si piper

Ustensile:
1 oala pt supa
1 blender
cutit de curatat legume

Preparare:
1. Se curata sparanghelul de coaja si cotoare, (eu tai partea mai lemnoasa a tulpinii si ii curat de coaja cu un curatator de legume). Tai mai intai capetele si apoi tulpina in rondele de cca 2 cm. Aduc la fierbere apa intr-o oala si arunc sparanghelul in apa. Il las sa fiarba pana devine fraged, vreo 3-5 minute. Apoi il scot si il pune deoparte, separand varfurile de restul tulpinilor. Varfurile le folosesc pentru decor.
2. Tai ceapa si o calesc cu putin ulei de masline, pana devine transparenta, intr-o oala mai inalta. Adaug supa de pui si dau intr-un clocot. Iau de pe foc.
3. Pun ceapa, tulpinile de sparanghel si o parte din supa in blender si le transform in piure. Mai adaug supa daca piureul este prea gros.
4. Pun inapoi pe foc supa astfel obtinuta, adaug iaurtul, asezonez cu sare, piper si le mai las un picut.
5. Servesc in farfurii adanci, punand in fiecare farfurie 2, 3 varfuri de sparanghle, pentru decor.

POFTA BUNA!





You Might Also Like

0 comments