Vino si Slabeste cu Mine!

4:43 AM

S'asa-mi vini cateodat'... sa ma apuc de o dieta. A cata oara? Nici eu nu mai stiu.
Am tinut atatea diete si am incercat atatea gimnastici, exercitii, trucuri ca as putea sa scriu o enciclopedie. Neavand timp si talent, am decis sa imi fac acest blog.

Care este ideea?

Aici voi posta toate articolele, dietele, exercitiile pe care le gasesc pe web - ca sa pot tine un fel de jurnal cu tot ce aplic. Asta este regula: daca scriu pe acest blog despre o dieta sau vreo pozitie noua de yoga, atunci inseamna ca am incercat-o si am pus-o in practica.

De ce te invit si pe tine?

Pentru ca am invatat ca este foarte greu sa te tii singura de un plan de dieta si exercitii, si este foarte important sa mai fie cineva cu tine, care sa te sustina si sa te motiveze in momentele grele (de ex. cand asa iti vine sa mananci un dulce, de esti in stare sa cauti in mijlocul noptii cel mai apropiat Non-Stop, ca sa iti satisfaci poftele).

Cum arat si cat cantaresc acum?

Pentru ca o alta parte importanta a slabitului in general este cuantificarea si masurarea regulata, am sa postez in fiecare saptamana evolutia mea. Te invit si pe tine sa faci acelasi lucru, si sa-ti observi si notezi fiecare realizare in acest sens.




You Might Also Like

0 comments